torstai 15. tammikuuta 2009

Kapteeni käskee!

Hei!

Fysioterapeuttini tuli lomaltaan suomeen muutama päivä sitten. Tiistaina hänen piti tulla ensimmäisen kerran lomansa jälkeen, mutta olin taksin takia niin paljon myöhässä, että ehdimme vain sopia myöhemmistä tapaamisistamme. Hän kävi eilen toisen kerran. Me sovimme tiistaina, että ensikerralla venytellään, minä olen hiljaa ja hän puhuu. Niin siis teimme, minä olin siis hiljaa ja terapeuttini puhui, hänellä oli ilmeisesti ollut oikein mukava loma.

Eilen olin myöhään kotona, koska taksini tuli myöhässä, jälleen, ja vei vielä ennen minuakin ihmisiä. Terapeuttini oli soittanut puhelimeeni ja veljeni oli vastannut siihen. Tullessani kotiin veljeni totesi vain: " Ai niin, Eve sano, että sun pitäis laittaa sähköt etukäteen." Niin siis tein ja venyttely oli kuulemma helpontuntuista." Mietin vain, että kuinkakohan monta kertaa olen jättänyt jotain sellaista tekemättä mitä Eve on pyytänyt. Ikäänkuin kapteeni käskee leikki, jossa ei jätetä sanomatta "kapteeni käskee."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti