perjantai 21. marraskuuta 2008

ensilumi



Hei!

Ompas siitä pitkä aika, kun viimeksi kirjoitin. No, tekstiä tulee nyt sen mukaan.
Maanantaina olin toimintaterapeuttini kanssa vaateostoksilla. Etsin housuja ja löysinkin kahdet mieleiset. Toiset ovat farkut ja toiset mukavat kotihousut, mutta katsoin niitä myös fysioterapiaa ajatellen, niissä on hyvä olla ja helppo venytellä. Ensiksi minulle kaupattiin Annie-merkkisiä farkkuja ja ne olivatkin oikein hyvät, mutta maksoivat 55 euroa. Lopulta löysin farkut ja kotihousut ja maksoin niistä yhteensä suunnilleen samanverran kuin olisin maksanut yksistä farkuista, jos olisin ostanut ensimmäiset joita minulle myytiin. Housuja täytyy kyllä lyhentää, mutta se on minun kohtaloni - pituutta minulla on noin 148-150 cm. Löysin, muos sinisen vyön ja Anna Abreun uusimman NoW -cd:n

Keskiviikkoaamuisin minulla on fysioterapiaa. Viime keskiviikkona tuli vähän lapsekas olo. Harjoittelimme sivuistunnasa puolen vaihtamista vasemmalta oikealle. Se ei ole mikään helppo liike ja tein sitä ensimmäistä kertaa joten tarvitsin välillä tukea ja otin sitä fysioterapeutistani. Kun olin pieni minulla oli eri fysioterapeutti, muistan kuinka hän venytti minua ja me leikimme "Vedetään nuottaa." Asetelma keskiviikkoaamun harjoituksessa asetelma oli ehkä hieman samankaltainen kuin tuolloin pienenä ollessani.
Tuossa mainitsemassani harjoituksessa istuin siis kokoajan sivuistunnassa ja minun piti vaihtaa puoltta, liike tapahtui lantiosta.
Keskiviikkona täällä Helsingissä satoi myös ensimmäisen kerran lunta. Suurin osa lumesta suli pian, mutta jäi sitä jonkin verran ja nytkin on pakkasta. Viikonlopuksi luvattiin edelleen pakkasta ja lumikuuroja, sunnuntaiksi ennustetaan lumimyrskyä. Minä pidän lumesta vaikka se vaikeuttaa liikkumista. Mielestäni talvella kuuluu olla lunta, tai ehkä mielipiteeni johtuu vain siitä, että muistan vielä millaista oli, kun oli valkoinen joulu.
Huomenna joudun uimaan tunnin yhtämenoa ja tiistaina jäämään äidinkielen oikeinkirjoituskokeesta pois, mutta olen sopinut, että teen sen seuraavalla äidinkielentunnilla. Kokeesta pois jääminen johtuu siitä, että minulla on taas aika Lastenlinnassa. Nyt olen menossa tapaamaan neurologia ja fysioterapeuttia, myös äitini ja oma fysioterapeuttini ovat tulossa mukaan.Toimintaterapeuttinikin kirjoittaa palautteen neurologin vastaanotolle.






















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti