keskiviikko 17. joulukuuta 2008

Ei se kuulu työtehtäviini

Hei!

Kirjoitan tänään jostain sellaistesta, josta olisin voinut kirjoittaa jo pari päivää sitten. Minulla oli hammaslääkäri maanantaina. Voin liikkua ihan niin kuin muutkin, jos joku avustaa minua. Koulussa minulla on avustaja mm. tällaisia hammaslääkärikeikkoja varten.

Olin ilmoittanut edellisenä päivänä avustajalleni, että minulla on huomenna hammaslääkäri. Hän vastasi viesdtiini vain sanalla OK. Koulussa hän kuitenkin kysyi eikö minulla olisi taksikorttia, jota voisimme käyttää. Minulla on taksikortti, mutta ei tälläisiä käyntejä varten vaan vapaa-ajalla käytettäväksi. Avustajani väitti yht'äkkiä etteivät hammaslääkäri käynnit kuulukkaan hänen toimenkuvaansa, mutta todellisuudessa ne ovat juuri sellaisia asioita, jotka kuuluvat hänelle. Sanoin hänelle, ettei ulkona ole edes lunta, joka vaikeuttaisi liikkumista, ja, että uskon hänen väitteensä sitten, kun on mustaa valkoisella. Hän sanoi, että menisimme kyllä tälläkertaa ja totesin, että tietysti ja ensikerralla myös.

Oi, että meni kyllä pinna.

1 kommentti:

  1. Kiitos Selda kun lähetit sivusi minulle! Koen suurta iloa ja ylpeyttä kummitytöstäni, jolla on tällaiset kirjoittamisen ja runoilijan lahjat - HIENOA!
    Oikein iloista joulua ja onnellista tulevaa uutta vuotta sekä siunausta seuraavan koulun valintoihin!

    Rakkaudella kummitätisi M

    VastaaPoista